Működési hatékonyság fejlesztés
Minden cégtulajdonos, vállalatvezető szeretné, hogy az általa irányított vállalkozás a lehető leghatékonyabban, legnagyobb nyereséggel és legkevesebb problémával működjön. De ezért természetesen sokat kell tenni.
A vállalati működés hatékonyságának fejlesztése azt jelenti, hogy a vállalat céljaival és stratégiájával összhangban álló módon optimalizálja a belső folyamatokat és erőforrásokat annak érdekében, hogy maximalizálják a termelékenységet, minimalizálják a költségeket, és növeljék az üzleti eredményességet.
Ez magában foglalhatja az adminisztratív folyamatok egyszerűsítését és automatizálását, az erőforrások hatékonyabb felhasználását, a termelékenység növelését, a minőség javítását, valamint a piaci versenyképesség növelését.
A módszertan a folyamatszemléletű megközelítésre épül, mely egyfelől vezetési filozófia, másfelől gyakorlati megoldások rendszere, mely a legtöbb vállalati vagy szervezeti működési problémára, nehézségre válaszokat ad.
Folyamatmenedzsment tanácsadás
Támogatjuk ügyfeleinket az üzleti folyamatok hatékonyabb tervezésében, végrehajtásában és optimalizálásában.
A folyamatmenedzsment tanácsadás során áttekintjük és elemezzük a vállalat jelenlegi üzleti folyamatait, azonosítjuk a hatékonysági hiányosságokat és a fejlesztési lehetőségeket. Ezután segítséget nyújtunk az új folyamatok kidolgozásában vagy a meglévők javításában.
A folyamatmenedzsment tanácsadás magában foglalhatja az üzleti folyamatok dokumentálását és standardizálását, a felesleges lépések azonosítását és kiváltását, az automatizációt és digitalizációt, valamint a folyamatok teljesítményének mérését és monitorozását.
Folyamatteljesítmény és folyamat-kontrolling tanácsadás
A folyamatok teljesítménye közvetlenül hat a teljes szervezet/vállalat teljesítményére, hiszen befolyásolja az árbevételt és a költségeket egyaránt. Ezt figyelembe véve a sikeres vállalatirányítás legfőbb feladata a folyamatteljesítmény mutatószámok és célok meghatározása, valamint a folyamatteljesítmény tervezése, mérése, értékelése, azaz a folyamatteljesítmény kézben tartása és irányítása.
Ez magában foglalhatja a KPI-k (kulcsfontosságú teljesítmény mutatók) meghatározását, a teljesítmény méréseket, a riportok és dashboardok létrehozását, valamint a folyamatok kockázatainak és lehetőségeinek nyomon követését.
Az üzleti folyamatok teljesítményének mérésére számos módszer létezik, tanácsadóink felkészültek és tapasztaltak ezen módszertanok alkalmazásában.